İngiltere Başbakanı Keir Starmer, görevinden istifa ettiğini duyurdu. Bu gelişme, daha önce ABD Başkanı Donald Trump tarafından yapılan bir öngörünün gerçekleşmesiyle yaşandı.
Keir Starmer, yerel seçimlerde yaşanan yenilginin ardından başlayan siyasi baskı sonucunda Downing Street 10 Numara’daki başbakanlık görevini bıraktığını açıkladı.
Başbakanlık Konutu önünde açıklamalarda bulunan Starmer, çalışma arkadaşlarına teşekkürlerini ileterek görevinden ayrılma kararını teyit etti.
ABD Başkanı Donald Trump, daha önce sosyal medya üzerinden yaptığı bir paylaşımda Keir Starmer’ın başbakanlık görevinden ayrılacağını iddia etmişti.
Trump, paylaşımında Starmer’ın göç ve enerji politikalarındaki başarısızlıklarını gerekçe göstererek istifa edeceğini belirtmiş ve kendisine başarı dilemişti.
Reklam & İşbirliği: [email protected]